ygmrkmsl 1 aya kadar yapmaması normal. Zeytinyağı icir demişlerdi o zamanlar oğlumda 2 aylikti yapmıştım ama hiç işe yaramadı. Doktora sorarak poposunu zeytinyağı ile uyarmıştım tabi ki her gün olmamak şartı ile bu sefer bağırsak tembelliği oluyormuş. O şekilde yapıyordu. Bir gün olmadıysa sadece isterseniz hiç müdahale etmeyin simdilik.