Kafasında iki taraflı şişlik var ve ben bunu yeni fark ettim 9 aylık oldu saçlarını az kestim ve mantar kafa gibi oldu sizinde başına gelen varmı siZce kendi doktorumuza mı götüreyim yoksa yarın randevu aldım gideyim mi ?bir sorun görünmüyor .Baş ölçümü de yapıldı kaç kez bir sorun yoktu hastalandı acaba öğle mi şişti