salihahncrl tetagil ve dentinox diş heli kullandım. En etkilisini soracak olursan hiçbirisi. Bu süreci doktoru doğum yapmaya benzetmişti. Doğurunca rahatladın o da dişi çıkınca rahatlatacak demişti. Azı dişleri çıkıyor şuan 13 aylık ve akışına bıraktım o da alıştı muhtemelen bu duruma. Azılar çıkana kadar tetagil kullandım fakat çok etkisi olmadı ve aşırı pahalı. Burada bir arkadaştan dentinox önerisi okudum onu aldım çok çok huzursuz olduğunda sürüyorum ama yine çok değil en son ne zaman sürdüm hatırlamıyorum hatta, 3 gün önce alttaki azı dişi patlamış mesela fark etmedim bile. Sürece bırakmak önemli diye düşünüyorum. Eğer piayadaki ürünlere güvenmiyorsan karanfili ezip zyağı ekleyip dolapta jelleştirirsen doğal yolla da çözüm bulabilirsin. Yeşil soğan, pırasa da kemirmesi iyi gelecektir. Umarım sıkıntısız şekilde geçirir bu süreçlerini çünkü 19 dişi daha çıkacak annesi sabırlı ve sakin olmak önemli🙂