Naz0106 Selam hanımlar doğum yapalı 6 ay oldu 2 kere düzenli adet oldum bu ay 40 gün geçti ama adet olmadım test yaptım negatif çıktı bu durum normal mi yaşayan var mı arkadaşıma anlattım bu durumu geç döllenme de olabilir büyük ihtimalle hamilesin dedi 🫠
betul97_ Naz0106 1 seneye yakın düzensizlikler normal. 40 gün geçtiyse şimdiye belli olurdu benim de geç döllenmeydi ama adetim 4 gün geçmişti hem testte belli oldu hemde kan vermiştim orada da çıktı. Bazen benimde normalde ayda 1 oluyorum geçen 15 gün gecikmeli oldum
Naz0106 nesizade05 Hayır tabiki 🫣 Rabbim isteyene nasip etsin inşallah 2. doğumum ve sezeryan doğumdu çok zor geçikti nedeni belli olmayan bir komplikasyon geçirdim ölümden döndüm çocuk düşünmüyorum doktora spiral için gittim git adet olunca gel takalım dedi ama 40 gündür olmadım 🫤
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala nesizade05 Hanımefendi, hamile kalmak istediğine dair bir şey yazmamış ki 🤔