Kızlar kızım 7 aylık oldu. Gece ateşlendi sabahı acile falan derken şuan iyi çok şükür ama Bi huzursuzluk bi mızmızlık sürekli ağlasam mı havasında. Dün gece susturamadık uykusundan ağlayarak uyandı 2 defa yatmıyo susmuyo içimiz paramparça oldu. Neyi var anlayamıyorum. Nasıl sakinleştiririm bilemiyorum inşallah bu gece ve bundan sonrakiler iyi geçer. Sizde bu aylarda durumlar nasıldı azıcık desteğe ihtiyacım var 😔