Kızlar oğlum 29 aylık. Boxer giymek istemiyor hiç. Her banyo sonrası zor giydiriyorum ama öyle ağlamıyor kandırıyorum bir şekilde. Az önce yine altındakini çıkardı, yenisini giydircektim kriz çıktı. Normalde inatçı bir çocuk değil ama baya bağırarak ağladı. Bende anlattım çıkaramam diye. 5 dk ağladı uyudu şimdi. Acaba diyorum giydirmesemiydim, onun açısından bakınca üzüldüm çocuğu kırdım mı diye ama giydirmeseydim alışırdı giymemeye diye düşündüm. Sizce hangisini yapmam doğru olurdu.