18 aylık erkek bebeğim çocuk bebek gördümmğ onu korkutmak için bağırıyor. Oyundan anlayışı vurmak ısırmak çığlık atmak. Hiç oyun oynamıyor ya milletin elindeki şeyleri alıyor ya da vurup kırıyor işte. Etrafımdaki diğer çocuklar böyle değil tek agresif benimki. Ne yapmam lazım nasıl yaklaşmam lazım bilmiyorum. Deneyimleyen oldu mu veya dikrlere de açığım denerim…..