Merhaba herkese. Bebeğim 10 aylık ve bir yerlere tutunup kalkıyor. Dün yine tutunup kalktı sonra kendini poposunun üstüne bıraktı (bunu hep yapar) o kadar yumuşak bir düşüştü ki aklıma kırık çıkık olacağı asla gelmedi. Sonra ağlamaya başladı kucağıma aldım bu kez ciyak ciyak ağlamaya başladı. Sonra emekleyemediğini ve ayağa kalkamadığını fark ettim ve doktora götürdüm röntgen çektiler. Röntgen esnasında göğüs kısmına kurşun yelek koydulat ama pipisi açıktaydı. Bana da 10 defa hamile misiniz veya planlıyor musunuz diye soruldu. Bu kadar zararlı bir şey mi bu röntgen? Bu arada kırık olduğu tespit edildi ve alçıya alındı ama 5 gün sonra tekrar röntgen çekecekler. 1 yaş altı bebeğe zararları nelerdir ? Bu arada yurtdışında yaşıyorum, olay türkiyede olmadı. Çok endişeliyim bebeğime ışınlardan bişey olur mh 😭