21ayı geride bıraktık akranlarıyla bir araya getirsem olmuyor ısırıyor saçını çekiyor tekme atıyor sıkıyor, bir araya getirmiyorum e böyle de olmuyor, me yapacağımı şaşırdım, pedagog ortamdan uzaklaştırın o an diyor, uzaklaştırıyorum fayda etmiyor, var mı başına gelipözüm bulan, bu şekilde kreş sürecinde de sıkıntı yaşayacağız diye korkuyorum