Turuncukafa15- Salgına yakalanan oldu mu anneler ? Ishal bulantı kusma ateş ? İki kzımda nasibini aldı 5 yaşında kızım çok ağır atlattı dikkat edin lütfen.
merrv26 Turuncukafa15- bugun bendede karın ağrısı ishal başladı salgından mı bilmiyorum artık mahvetti valla
Turuncukafa15- Turuncukafa15- kalabalkk alanlardan uzak durun hıjyene dıkkat edin Doktr okuldan kreşden havadan bir şekilde buluşıyor dedi . Acil doluydu bebekler bile vardı
selambengeldim Turuncukafa15- pazar günü oğlum günde 12-13 kere kustu acile götürdük serum takıp gönderdiler. Dünden beri ateş ve ishalide başladı. Bende de başladı dünden beri. Nerden kaptık hiç bilmiyorum bugün ikimizde ölü gibi yattık
Turuncukafa15- merrv26 geç kalmayın mutlaka hastaneye gidin . Bulaşıcı oluyor dıkkat edin lütfen Bol bol su için
Turuncukafa15- İki serumdan sonra atlatabildik. Ishali kesldiği halde çocuk kalkamadı . Bence başka bir virsdü bu.
Turuncukafa15- asaletsoydangelir inşallah nefesiniizi vermeyin kucağınıza almayın mümkünse. Geçmiş olsun çok iyi anlarım Kızım inanılmaz kötüydü normalde biz ilaç kullanmayız bunda zornda kaldık . Serum yediği halde düzelmiyordu çocuk
Turuncukafa15- selambengeldim biZde aynı nasıl kaptık anlamadım. Farklı atlatılıyor bazısı ağır bazısı hafif . Çok su için . Kızım 5. Gün ayağa kalkabildi Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede stlatırsınız
kizinaasikbiranne Turuncukafa15- Ben ve kocam yakalandık kızım da iki kere kustu bir gün de ishal oldu bitti gitti. Bizim eşimle ateşimiz çıktı ama kızımın ateşi falan yoktu. Çocuklarınızın aşıları tam mı? Ben kızımı rota aşısı koruyor diye düşündüm çünkü bizde rota aşısı yok malum.
Turuncukafa15- kizinaasikbiranne büyük kızımn var rota aşısı ona rağmen kötü atlattı. Aşıyla alakalı olduğunu sanmııyorum . Küçük kızımın yaptırmadık o daha hafif atlattı iki günde kendine geldi. Sanki ishal değil de başka bir virüs gibiydi bu.
Turuncukafa15- kizinaasikbiranne büyük kızımn var rota aşısı ona rağmen kötü atlattı. Aşıyla alakalı olduğunu sanmııyorum . Küçük kızımın yaptırmadık o daha hafif atlattı iki günde kendine geldi. Sanki ishal değil de başka bir virüs gibiydi bu.