Merhaba tekrardan,
Damarlanmama sorunu yok bizde, damarların anormal gelişimine rop deniyormuş zaten. Hala devam ediyoruz 2 haftada bir kontrole gidiyoruz. Kötüleşme yok ama iyileşme de görülmedi henüz. Zaten hızlı kötüleşen ama yavaş iyileşen bir hastalıkmış bu. İzmir’de özel profesöre takipliyiz. Kötüleşme durumu körlük noktasına gelene kadar dışarıdan fark edilecek bir durum değilmiş maalesef