Rabia_38_01 merhaba bende 3. Doğumumdan sonra sezeryan esnasında bağlattım . Ondanmdır bilmem bende de uzun süre kaşık ağrısı oldu lohusalıgım çıktıktan sonra da lekelenmemde devam etti . Doktora mesaj atıp kontrole gittim normal dedi hatta sonra da adet görmedim uzun bir süre 6 ay kadar onun içinde gittim adet getirici ilaç verdi ilacı kullanmadan adet oldum 😄