Herkese merhaba🌸 kızım 10,5 aylık ve asla önüne koyduğumuz şeyleri ağzına götürmüyor. Ben elimle veya kaşıkla verirsem yiyor ama aylardır bu blw işini kabul ettiremiyorum. Tutumu kolay yumuşağa yakın şeyler denedim sert denedim ama yiyecek oldu mu asla ağzına değdirmiyor bile. Oyuncaklarını ve diğer saçma sapan ne varsa tuttuğu gibi ağzına götüren çocuk yemekleri ağzına koymuyor. Ya tutup sağa sola atıyor yada eliyle mıncıklayıp bırakıyor🤦🏽♀️ ne yapacağımı şaşırdım artık var mı bunun bir yöntemi. Elimle verip biraz tattırıyorum karşısında bizde yiyoruz bi şekilde görsün diye ama yok daha ne deneyebileceğimi bilmiyorum. Önerisi olan annelere şimdiden teşekkür ediyorum🌸