Minigim38 Kızlar adetim kısa sürüyor diye gitmiştim beta hcg ve tsh bakalım dedi doktor kan tahlili verdim sonucu wp den bana gönder dedi gönderdim tiroit için dahiliye bölümüne gitmenizi öneririm yazmış, düşük olduğu için mi dahiliye ye gideceğim anlamadım
merkursavascisi_06 Minigim38 yüksek olması çok sıkıntı da düşük olmasını tam bilmiyorum çok geçmiş olsun, ama aşırı bi düşük değil korkmayın inşallah bi sorun yoktur. Arkadaşımın tsh yüksek çıktı tiroitlern çalışmıyo dedilet sizin düşük çıktıysa düşününce bu tiroitlerniz çok çalışıyo olarak yorumlarım. Kilo durumun nasıl çok hızlı kilo alma ya da çok hızlı kilo verme varsa sıkıntı olabilir😔
serapdk Minigim38 tiroidiniz var. Endoklin yada iç hastalıkları ilgileniyor. Benimde var. İhmal etmeyin tehlikeli tedavi edilmezse. Diğer organları, metabolizmanızı her şeyinizi bozuyor geçmiş olsun
Minigim38 merkursavascisi_06 kilo alımım fazlalastı 52 kiloydum sabittim 2 ayda 6 kilo almışım hemde abur cubur pek yemem kahvaltıda 1 dilim ekmek yerim gün içinde hiç ekmek tüketmem düzenli yerim ama birden kilo artışı oldu
Minigim38 serapdk var mı dahiliye( iç hastalik) bölümüne yönlendirme yaptı düşük mü yüksek mi anlamadım referans değerinden aşağıda gözüküyor
papatya_18 Minigim38 olması gereken değerden çok az düşük çıkmış. Bu yüzden yönlendirmiş olabilir bir gidin detaylı bakılsın geçmiş olsun🌸
merkursavascisi_06 Minigim38 tiroid hastalığında böyle bi belirti var ya üzüldüm şimdi inşallah düzelmeyecek bir durum değildir çok geçmiş olsun
lunalunuay Minigim38 Az olması da sorun az hormon üretince kilo alımı da yapar dediğiniz gibi adet döngüsünü de direkt etkiliyor TSH hatta yumurtlamayı doğurganlığı. Çok geçmiş olsun ihmal etmeyin mutlaka gidin ama korkmayın da ilaçla tedavi ediliyor sonuçta.
serapdk Minigim38 düşük sizin. İlaç başlanıyor zaten hemen. Muhtemelen hızlı kilo vs veriyorsunuz benim yüksek kilo aldım
Minigim38 lunalunuay ayy kilo mu yapıyor demek ki bundan kaynaklı düzenli beslendigim ve hic ekmek yemediğim ( 1dilim kahvaltıda) abur cubur da pek yemem 2 ayda 6 kilo almışım bundan kaynaklanıyor o zaman 🤦♀️ sizde kilo aldınız mı tedavi görürken düzene girdikçe tekrar kilo verdiniz mi yada veriliyor mu
enesburak Minigim38 bu çok anlamlı bi düşüş değil dahiliyeye gidip tekrar tsh t3 ve t4 vermeniz gerekir. Hipertiroidi belirtilerinden biri kilo almamadır.
lunalunuay Minigim38 Benim tiroidlerim iltihaplanmıştı. Değişik bir hastalık iki ay falan sürdü tam hatırlamıyorum üstünden zaman geçti bir süre çok çalışıyor sonra az çok halsiz ve yorgun hissediyordum onu hatırlıyorum kilo aldıracak kadar uzun sürmedi sanırım. Geçmiş olsun.
enesburak Minigim38 yani bu test sonucuyla alakalı değil. Eğer tsh değeriniz yüksek çıksaydı kilo veremezdiniz . Ama sizin düşük çıkmış tabi bu anlamlı bi düşüklükte değil t4 ve t3 bakılması gerek. Hatta bu düşüş laboratuvar cihazından kaynaklı bile olabilir tekrar test yaptırın. Şayet gerçekten düşükse ben tek tek yazmayayım da siz hipertiroid belirtileri yazıp bi bakın
aeyc1 Minigim38 açıkçası doktorunuz neden böyle demiş anladım .Ben hamileliğim boyunca tiroid ilacı kullandım ve hep sizin değerinize ulaşmaya çabaladık. Ayrıca TSH nin tek başına bi anlamı yoktur t3 ve T4 değerinede bakılması gerekir. Tiroite dahiliye bölümü bakar bende gebelik boyunca dahiliye ye gittim her ay
Minigim38 aeyc1 hamile iken kısa sure bende kullandım ama fazlamiydı düşük müydü hatırlayamadım şuan dahiliye ye randevu alayım en iyisi 🤷♀️yazın emzirmeden kestim adetim bozuldu hormonlardandir diye bu zamana kadar bekledim ama kilo da almaya başladım 2 ayda 6 kilo almışım bu da rahatsız etti beni