9 aylık oğlum var 2 haftadır özellikle geceleri sürekli ağlıyor kucakta ağlıyor yanımıza koyuyorum uyurken yine ağlıyor ve asla susmuyor uyuyor yarım saat geçmeden yine uyanıyoe sanki etini koparmışlar gibi bağırıyor diş ssncısı değil 4.dişini yeni çıksrdı başka kabaran çıkacak olan diş yok bir yeri de ağrımıyor perişan olduk yorum yapabilecek var mı?