Oğlum 1 aydır uzun cümlelere konuşurken ıh ıh diye başlamaya başladı ve artık beni rahatsız ermeye başladı dil konuşmaya götürdük ve normal akıcısızlık olduğu beyninde cok kelime olduğunu ve buna dile getiremediğini günde bunun sıklığı artarsa dil konuşmaya gitmemizi öncesi psikiyatri götürmemizi söyledi yaşadığım yerden dolayı dil terapist yok ve artmaması için ne yapmam lazım yardımcı olan başına gelen var mı?
İnternet araştırmalaromda eğer gecmezse kekeme oluyormuş