Hanımlar kızım 6.5 aylık doğduğundan beridir emerek uyuyor ayakta sallanma kolda sallanma vs hicbir destekli uyuma seklini de kabul etmiyor. 2 aylik oldugundan beridir gece yatmadan rutinlerimizi uyguluyorum gecede sorun yasamiyorum uyku geçişi açısından fakat oglen uykulari tam bir kabusa dönüştü artık. Bazen 10. Dakkada bazen 35. Dakkada pat diye uyaniveriyor yaninda degilsem yani meme tutturamazsam o an uykuya geri de dönmüyor direk uykusu açılıyor. Ama artik cok bunaldım aylardir ne birine gidebiliyorum ne birini cagirabiliyorum cunku yanindan ayrilamiyorum sirf uyusun diye malumunuz uykuyu almayinca iyice sapitiyor bebeler çünkü. Basina gelen var mi varsa ne yaptiniz da faydasini gördünüz ? (Uyutmak icin uyandir, uyku oncesi rutin hepsi denendi bu arada)