kelebek50 ben Osman gönülala sorsam kilolu der bebeğime 😂 sırf o yüzden her kilomuzu öğrendiğimizde doktora çok değil demi diyorum. Oda her seferinde bozma nasıl veriyorsan öyle ver değil diyor. Bende çok huysuzlanmadıkçs vermiyorum ama başından beri o düzene alıştığı için otomatik istiyor zamanı gelince. Arkadaşlara göre ben az veriyorum ama sanırım zaman olarak daha sık. Bizde sizin gibi her ay 1 kg gidiyordu. Doktor bozma diyince öyle kaldı. Çok deseydi büyük ihtimalle sizin gibi olurdu