3-4 ay arası çok çok zorlandım. Pilates topunda hafif zıplayarak emzirmeye çalışıyordum. 6 aylığız yeni yeni düzeldi gibi. Çok zorlandım ama, defalarca emzirmeyi kesmeyi düşündüm. Çok zorlandığımda ya sağardım yada nadiren mama desteklerdim. Biberon çok vermemeye çalışırsan düzelir inşallah