Normal doğum yaptım bebeğin kafası yan girmiş kanala 2,5 saat ıkındım sonra kesik atıp çıkarttılar. Kızımın hafasıda mahfolmuş durumda çıktı her yeri mor ve yamuktu ama hepsi düzeldi. Fakat 74 gün oldu hala kanamam var. 40ımda gitmiştim doktor bitmek üzere demişti sadece kahverengi akıntı şeklindeydi ama 15 gün önce adet oldum sandım aşırı kanamam ve parçalar geldi. Son 1 haftadır yoğun kanamam yok ama hala kanamam var. Artık doktora gidicem bebeğimi bırakıcak kimsem yok diye gitmedim bekledim bugün yarın biter diye. Birde kontrole gittiğimde ultrasonlada bakmıştı yumurtalıklarım iyi durumdaydı içimde herhangi bir parça vs yoktu. Bilmiyorum internette en geç 6 haftaya biter diyordu benim nerdeyse 11 hafta olacak. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Özel hastanede çok tecrübeli bir doktor