Benim kızımda doğduğu ilk günden bu yana kullanıyor mama seçimini iyi yapmalısın bazı mamalar aşırı gaz yapabiliyor bebeklere kızım şuan 26 günlük ilk gün hastaneden sma verdiler ben sonrasında hip kullanmaya devam ettim hip anne sütüne en yakın olduğı için gazda yapmadı kızımda