bebemiz eşim doktora sormuş o önemli değil ilaç değişikliğinden yapar demis günde 8 defa 8 damla demişti söylediğim gibi kullanmaya devam edin demiş zaten şimdiye kadar öyle hiç olmamıştı yani sadece mama yiyor ve mamasida aynı çenesinde çıkan içinde mama aktığı için ilaç yapabilir demiş inşallah öyledir bi zararı yoktur