sevgidd Merhaba bebegim 2 aylık bu ara öğünlerini çok azaltttı saat başı veya bir buçuk saatte bir bazen 30 bazen 40 50 ml anca mama içiyor normalmi yaşayan var mı önceden 90 ml içiyordu şu an 60 ml bitiremiyor
Tugcealp sevgidd her ağladığı mama ağlaması değildir ki 3 saatte bir acikir mama içen bebekler mamanın sindirimi zor çünkü
sevgidd Tugcealp acıkınca yaptıgu hareket var ordan anlıyprum bide 30 40 ml içtiği iiçin acktı diye veriyorum bugun vermeyerek denicegim oyalamaya çalışıyım