teachermom5 2numara bez aldım sıvı göstergesi yok daha öncekilerde vardı sahte mi acaba yoksa serisi mi başkadır?
melek456 teachermom5 bende de aynı şekilde oldu yeni paketlerin bazılarında ıslaklık göstergesi yok paketin üzerinde de yazmıyor artık alırken dikkat ediyorum paketin üzerinde ıslaklık göstergesi yazıyor mu diye
pozitifanne06 teachermom5 eski paket mi acaba bı ara içi beyaz pamuk değil de yeşil olan Molfix vardi onda ıslaklık göstergesi yoktu sonra yeni sürüm çıktı onda var