Ben 1 hafta falan kullanıyorum. Hatta bazen unutuyorum biraz cezveye koyup pişiriyorum eğer kesilme olmuyorsa yine kullanıyorum. 2 günde atıldığını da hiç duymamıştim. Bebek için mi yemek için mi bilemiyorum ama yemek için böyle kullanıyorum. Bebek içinse bilemiycem