Dedektifgadget Bu hazır sütleri 2 gün içinde çöpe mi atmamız gerekiyor gerçekten ? bazen 3 . Gün kullandığım oluyor kullanmakla iyimi yapıyorum bilmiyorum . Siz kaç günde kullanıyorsunuz?
suhedaaaaa Dedektifgadget Emin olamadığım süt olursa bir kaşığa döküyorum ocağa tutuyorum, kesilmezse kullanıyorum valla
Meri-Mel Dedektifgadget Açtığım zaman hemen tüketmeye çalışırım ama olmadığı da olur hemen az cezvede kaynatırim kesilmez ise kullanirim 😃🙈
lAmMelodi Dedektifgadget Üstünde yazıyorsa o zaman uyumak lazım canım.Ben aldıklarimda yazı yoktu böyle.Sen üstündekine uy bence.