Pamukhanim_ ben bı kaşık yese devamının geleceğine inanıyorum daha vahim durumumuz . Ben bişey hazırlamayı bırakalı uzun zaman oldu sabah benimle salatalık kemiriyo yemiyo sadece kemirip tükürüyo eline karouz kavun veriyorum belki ağzına gtrr diye mincikliyo mincikliyo saçına başına sürüyor kesinlikle elini bile yalamiyo.Aksamda en kotu aytan icirmeye calsyorum onada parmağını sokup parmağını yaliyo ek gıda olarak yasadgmiz gelişmeler sadece bunlar. Şuan ciddi sorunum biberon reddi 400-500 CC icermi 24 saate 8 buçuk aylık bebek ek gıda yese yeterli ama ek gıda hiç yok sifir bezleri kuru kuru yaz ayı su gıdım gıdım iciyo bı yani cumadan beri şu 400-500 u içirmek varya bana nasıl bı eziyet oldu anlatamam. Yani dişlerini çıkardı şişen dışı yok rahtsiz ve mutsuz de değil aksine çok enerjik ateşi vs yok gözledim çişini de rahat yapıyo yaparken ağrı acı yada yanma yasamiyo çünkü kaç saat isesin diye altı açık bekledim baktım yok iserken farkina bile varmadı zaten testide temiz gelmişti ama ama 2 hafta önceydi o zaman bu kadar yasamiyoduk red zorla iciryodum ama iciyodu bı sekidke