gamze1_1 hay Allah ya ben de ısıtıyorum kaynatmadan, ılınan sütü mayalayacağım kavonaza koyuyorum, içine toz maya paketini (ben de bir litreye bir paket koyuyorum) süte döküp, 5-6 tür karıştırıyorum, valla metal sokulmaz diyen var ama ben normal metal yemek kaşığı ile karıştırıyorum. Sonra kavanozun ağzına havlu kağıt peçete koyup ya hiç sarmadan fırının yoğurt ayarında, ya da havlu-sofra örtüsü gibi bir şeye sarıp sıcak bir yere genelde petek yanına birakiyorum 6-7 saat sonra da buzdolabına kaldırıyorum. Fırında bir kere benim de tutmadı, dışarda sarıp bekletiyorum ondan beri. başka da dikkat ettiğim bir şey olmuyor