bsrtpl Merhabalar, 1 yıllık kira sözleşmesi yapıldığında diyelim 3. Ayda özel bir durumdan dolayı evden çıkmak istedik. Kalan ayların kirası ödeniyor mu ya da sözleşme yılı dolana kadar çıkılmaz mı? Bilgisi olan var mı
Elifasel__ bsrtpl kanunen nasıl bilmiyorum ama arkadaşım emlakçıdan kiralayıp 6. Ayda çıkınca emlakçı kalan 6 ayın parasını istedi kızda verdi.Baska bir arkadaşımda evlendiği için 3 ay önceden çıkmıştı ev sahibi 3 ay beni mağdur edeceksin diyip parasını istedi arkadaşım da verdi yoksa ev sahibi gelip anahtarı teslim almıyordu
tineanigra bsrtpl kira sözleşmenizde bu durumla ilgili madde olması lazım neye imza attıysanız öyle olur
bsrtpl Elifasel__ anladım çok teşekkür ederim, ya özel bir sebepten dolayı 3. Ayda ayrılmak durumunda kaldık. 25 bin kira ve 1 yıllık istiyor yani geri kalan kirayı. Ödemek mümkün de değil ne olacak bilmiyorum
Elifasel__ bsrtpl rica ederim inşallah orta yolu bulursunuz 🌸Şimdinin ev sahibi de farklı ya zaten kiraya verse yeni kiracıdan daha çok alacak hem eski kiracıdan almaya çalışacak hem yenisini daha pahalıya oturtacak benim arkadaşıma öyle yapmıştı 6 aylık kirayı üstelik başkasına kiralamıştı bile hiçte mağdur olmamıştı ev sahibi
bsrtpl Elifasel__ kim ne yapıyor belli değil. Zaten keyfi bir durum değil ama anlamıyor işte. Allah herkesi vicdan sahibi merhametli insanlarla karşılaştırsın