alpalp7 Yenidoğan bebeğim var 18 günlük 3-4 gündür sürekli uyku ve emme harici ağlıyor çocuk hiç ağlamadan durmuyor gaz damlası da veriyorum masaj yapıyorum gazını cıkartıyor tuvaletini yapıyor ama yinede aynı sekilde devam yani derdine çare bulamamak da üzüyor kendim de yemek bile zor yiyorum uyumuyorsa eğer uyuyosa anca cidden bunaldım ya neden olabilir 😖
Karanirem alpalp7 zaten ilk 10 gün gazlı olmuyolar 10 gün sonra ağlamalar gazlar başlar sizde o durumdasınız şuan gündüz gözetim altında yüz üstü yatırmanızı öneriyorum gece kesinlikle yatırmayın uyuya kalırsınız
strs alpalp7 kilo alımı nasıl benim yeğenim de böyleydi kolik gaz vs derken meğerse çocuk açmış mamaya geçti ağlamalar bitti
Hanabii Kolik olabilir mi? Ikınır gibi sesler çıkarıyor mu bir de ağlarken ne yaparsanız sakinleşmiyor mu? Sıcak duş aldırabilirsiniz bir de YouTube’dan beyaz gürültü açabilirsiniz
Hanabii alpalp7 yüksek ihtimalle kolik canım :( 4 aya kadar sürüyor giderek azalıyor ama sürüyor inşallah en kısa zamanda geçer..
ysmnsgdc Koliktir. Biz 3 ay çektik. Çocukla evde yalnız kalmaya korkardım. Ağlamaktan bir hal olurdu.
Dorukmommss alpalp7 bende bu durumu yaşadım meğer pişik olmuş bebeğim sizde bi bacak aralarını boğumlu etlerinin aralarına bir bakın koltuk altlarına falan belki pişik vardır canı yanıyordur😑
Dorukmommss alpalp7 yapma krem var eczanelerde pembe kutuda ondan alın çok iyi geliyor bir günde geçiriyor birde vicudunun heryerine bakın gözden kaçar başka yerlerindede vardır belki bizimki çok ağlıyordu farkedene kadar sadece memede susuyordu sonra kremledik geçti ağlamasıda bitti çok şükür🤲🏻
Luna17 @alpalp7 bebeğinizin aglamaları ne durumda? Bizde 1 aylıgız ama 1 aydır inanılmaz aglama nöbetleri yaşıyoruz, uyanık kaldıgı her an aglama halındeyiz ve özellikle gece uykusu öncesi daha da artıyor , doktorunuzla görüştünüz mü siz?
alpalp7 Luna17 evet gazdandır dedi Gaz damlası ve probiyotik verdi yine aglıyor ama kriz seklinde degil artık iyi geldi damlalar