ZeydsMom _muzikutusuu hepsinde hamile kalma olasiligi var. Ben direk tupleri baglatacagim dogumda. Artik sansa birakamam. Cunku iplant daha iyi diyorlardi ama arkadasim onla hamile kaldi. Ben bu korunma yontemlerine olan inancimi kaybettimmm
mom195_ Bence bakırli spiral. Çünkü deri altı implantın koruma oranı yüksek olsa da sonuçta hormon var içinde. İçinde hormon olan tüm korunma yöntemleri bana riskli geliyor sağlık açısından. En iyisi kondom ve ya spiral
ZeydsMom _muzikutusuu evet ben de onceleri implant diyordum ama iste o kadar para dokup sonra husrana ugrarsam diye sey yapamadim.
_Goktugunannesi__ _muzikutusuu Olmuyor desem yalan olur ama dayanılmayacak acı değil benim acı eşiğim düşüktür ve taltırdığımda regl değildim rahmin açık kalması için mandal tarzında bişey takıyor sadece onun acısı var yani farzedin burnunuz mandal takmışsınız 1 dk dayanmak zorundasınız gibi rianın takılımını falan hissetmedim hatta mandalı çıkarıp geçmiş olsun dediğinde bu kadar mıydı dedim ben daha acılı bekliyordum
Zera _muzikutusuu Ben implant taktirdim ama tedbiri yine de elden birakmam sonucta koruma olasiligi %99.4.
fatmaisgex _muzikutusuu aslında erkekler korunsa yeter ama işte onlarda korunmuyor maalesef herşeyi biz düşünüyoruz sonuçta hamilelikte o kadar acıyı biz cekiyoz kendileri keyif sürüyorlar çocuğum oluyor diye bakmayada gelince kaçıyorlar cins varlık erkekler
_muzikutusuu ZeydsMom bende kol altına daha sıcak bakıyordum ama anlaşılan vazgeçicem spiral taktırayım bari yinede her ihtimale karşı