kubrakaradumann merhaba, ilk çocuğımda da tutmamıştım, 2. Bebeğimde de tutmayacağım çünkü su tüketimi çok az olacağı için sütüm etkilenecektir bide zaten çok sık acıkıyorum.
Anne sütü de çocuğun rızkı olarak düşünüyorum ben, Rabbim sağlık versin inşallah tutmadığımız borçlarımızı öderiz.