Uykusuzhergeceeee Çevir eşofman aldım oyhsho kumaş mı ne bacak araları popo kısmı hep tülerdi tel kaçtı gibi oldu çöp oldu resmen. Yine görüyorum geniş paça bu kumaştan eşofmanlar çok hoşuma gidiyor ama aynı olur mu ya? Bakıyorum yorumlarda iyi. Böyle alıp başına gelen oldu mu kızlar ?
[silindi] Uykusuzhergeceeee evet benim modal eşofmanım da tüylendi hemen kumaş yumuşacık çok güzel ama öyle bi sorunu var
forumgurmesi Çakma modallar öyle oluyor malesef. Lcw den de pentiden de modal diye aldım tüylendi. Hakiki değilmiş,karışımlıymış. Pierre cardinden bir takım aldım o cok müthiş gerçekten kalite akıyor. Tam da dediğiniz gibi geniş paça.