Elena3838 MasalMiraDevran bana gogus kalkani fayda etmisti bir de emzirirken sadece ucunu degil kahverengi kismi vermeye calisin
MasalMiraDevran Kızlar hepinize teşekkür ederim hepsini deneyeceğim . Umarım hepimiz tez zamanda bu durumdan kurtuluruz. Yaşayan bilir derler ya gerçekten öyle bir acı 🥺
MasalMiraDevran Ega Ega ne kadar sürede iyileştiriyor. Trendyoldaki yorumlarda hiç kötü yorum yok gerçi ama insan yinede emin olamıyor.
pnrasar MasalMiraDevran bende göğüs ucu yarası konusunda çok çektim. Bir çok şey denedim asla geçmedi ağlaya ağlaya emziriyodum. 40'ına kadar neredeyse böyle geçti. Yarılmıştı göğüs ucum. En sonunda gümüş kapak aldım. Ve 3.günden etkisini gördüm.gümüşün yara iyileştirici özelliği varmış. Bunu sağlık ocağındaki hemşirem söyledi. Ve gerçektende öyle. Sadece emzirmeden emzirmeye çıkardım. Suan 3 aylık olduk 1 aydan fazladır kullanmıyorum neredeyse. Yaradan eser kalmadı çok şükür.Tavsiye ederim boşuna acı çekmişim diyeceksin.
MasalMiraDevran pnrasar alıcam galiba bende en sonunda yok böyle bir acı gerçekten 😐 hemşire de önerdiyse vardır bi hikmeti ya 🤭
Annecim MasalMiraDevran avent silikon uçla emzir başkada bisey kullanma havalandır ve her emzirmeden sonra göğüslerini yıka. Benimki anca öyle iyileşti. Neler kullanmadım neler hiç biri fayda etmedi. Bu şekilde 2 3 haftaya anca iyileşti biraz sabırlı olmalısın
Mineoksuzz MasalMiraDevran benim göğüs ucum kopacaktı nerdeyse artık ağlamaktan emzirirken dişimi sıkmaktan bi hal olmuştum en son lansinoh göğüs kremi sürüp göğüs kalkanı takıyordum öyle geçmişti deneyin derim delikli olduğu için kalkanlar hava alıyor rahatlıyor birde göğüs pedi kullanıyorsanız ben başka marka kullanınca yara olmuştu bebedor marka yara yapmıyordu bende
Annecim MasalMiraDevran göğüs kalkanı gümüş kapaklar vs daha çok naziklestirip iyileşme sürecini uzatıyor. Benimki resmen yarık olmuştu Dr tek çare çocuğun ağzına vermeyeceksin dedi. Silikon uçla emzirdim ve bol bol havalandırdım. Kantaron yağı da iyileşme sürecini hızlandırıyor arada onu da sürebilirsin
Pnrcm Benimde 20 günlük bebegim ilk günlerde dediginiz gibi çok agrıdı kanadı emziremedim annemin tavsiyesi ile tereyağı sürdüm gögüs ucuna o kadar çabuk iyileşti ki bir günde agrısı kanaması geçti hala da ara ara sürüyorum çok faydasını gördüm ben
Asf Pnrcm tereyağını bende sürdüm ama nasıl sürüyorsunuz yıkıyormusunuz emzirirken her emzirmeden sonra sürüyormusunuz iç çamaşırı kullanıyormusunuz banada etki etmedi yanlışmı uyguladım acaba😔
irmcylk MasalMiraDevran bende çok fazla acı çektim yaradan dolayı hemde 2 gögsümde de.ne krem kullandıysam olmadı. en son kantaron yağı kullandım çok iyi geldi 2-3 güne düzeldi .ama süreükten sonra ,emzireceğin zaman iyice yıkanman lazım .
Asf irmcylk kişiden kişiye iyileşme değişiyor sanırım ben kantaron yağıda kullandım ağrılarımda azalma bile yok😔
Pnrcm Asf her emzirme den sonra kahverengi kısmı da dahil olmak üzere güzelce sürdüm her yerine emdirecegim zaman da hafif nemli bir bezle sildim ucunu rahatsız etmedi beni iç çamaşırı olarakta sütyen filan takmadım sadece atlet giydim o süre içinde
irmcylk Asf Ben kantaron yağını sürüp gögüs kalkanı taktım.hiçbi yerle teması olmaması lazım.o şelildeni kullandınız
nhnzds MasalMiraDevran MasalMiraDevran slm ben bir aydan fazla çektim göğüs yarasını sürekli mastit oluyordum birde emziremediğim için lansinoh kremi sürdükten sonra streçfilmle kapat başka birşey yapmaya gerek kalmıyor yumuşak tuttuğundan dolayı çabuk iyileşiyor 🙂