seher178 ben ilk bebeğime 40 ı cıktıktan sonra yaptırdım ikinci bebeğime de aynı şekilde yaptıracağım. İnsanlar sanıyor ki yetişkinlere yapılan gibi kupa kupa kan alınıyor ama öyle değil bebekten öyle alan varsa yaptırmasınlar zatem ama kan şekeri bakar gibi 3, 5 damla kan alınıyor sadece ehil birine yaptırmak önemli çizikleri derin atmayacak yüzeysel bi kaç çizik olacak bunlara dikkat edin güvenmediğim kişilere de yaptırmayın