aselarya40 Kızlar crp çok aşırı yüksek çıktı korkuyorum bende ilaçta kullanıyorum antibiyotik başına gelen var mı dikiş yerim mi enfeksiyon acaba nolur başına gelen varsa söylesin
mksaylan aselarya40 benim de çok yüksekti ve iltihap olmuştu dikiş yerim, küçük bi kesi attılar 2 dikişlik akkıttılar içinden pisliği bi kaç gün kaldı öyle ve ekstra antibiyotik kullandım zor bi süreçti.
Karanirem aselarya40 gögüsleriniz ne durumda ben gögsümden enfeksiyon kaptım crp 70 di ameliyat oldum boşalttırdım gögsünüzden dolayı olabilir
xxalelxx aselarya40 bende sezeryan sonrası yüksek çıkmıştı safra ameliyatı oldum ateş kusma sırt ağrısı crp yüksekliği bi doktora görünün
aselarya40 amazontuba ilaç dediğim sezeryan sonrası yazılan antibiyotik felan onları içiyorum 317 çıktı
amazontuba aselarya40 baya yüksek çıkmış ateş vs yspıyo mu. Benim bu kadar çıkmadı ama 1 kutu antibiyotik + iğne verdi doktor öyle toparladım.
Karanirem aselarya40 317 aşırı aşırı yüksek bu arada hastanede yatış gerektiricek kadar yüksek şuan sizin
aselarya40 xxalelxx safram da taş var sürekli enfeksiyon oluyor ama ağrım yok ondan kaynaklı olabilir mi
ysmnsgdc Benimde yüksekti. Kesik olduğu için dokular hasar görüyor ya ondan yüksek oluyor. İyileştikçe crp düşüyor. Ama yatış gerektirir mi bilemem. Doktor bilir.