Çok çok çokkk mutluyum. Aylardır uğraştım bıraktırmak için, denemediğim yöntem kalmadı. İlk aylarda çok ağlayıp yıprattım kendimi. Hem kendimi hem bebeğimi üzdüm 🥲 Şunu anladım biz istediğimizde değil bebek ne zaman isterse bırakıyormuş 🤷🏻♀️ Bizim minik bugün 5 ay 16 günlük, aylardır çektiğimi silikonla emzirenler anlar. Silikon steril mi, çantama koydum mu, emzirirken kaydı mı neler neler.. Artık benim bir parçam gibiydi. Bu sabah emzirirken yere düştü. Gidip yıkamaya üşendim çıplak memeyi vereyim bakalım nasıl olsa tutmaz gidip yıkarım dedim. Bi baktım emiyo bu bebe🥹 Hiç vermedim sabahtan beri bir kere emen demek ki emebiliyordur. O silikon yere düşmeseydi ben muhtemelen silikonla devam ederdim yola. Çünkü memeyi almayınca üzülüp dert ediyordum. Benim durumumda olan tüm annelerin bir gün bırakmasını diliyorum🥲