Bizde 3 ay 10 gundeyiz ayni durumlar var özellikle ağlayarak uykuya geçme insanı çok üzüyor sanırım ataktan kaynaklanıyor bir de gündüz uykularının duzeni gece uykusunu çok etkiliyor tabi gaz ateş diş hastalık gibi sebeplerden de sürekli uyanıyor bebisler umarım en kısa ve kolay şekilde atlatırız