_thealparslan_ oğlum 8 aylık muhakkak günde 1 kere öyle kusar fışkırtarak bazen burnundan geldiği bile oluyor doğduğundan beri öyle reflü dedi doktorlar beslerken ara verip gaz çıkart sonra devam et bianda aralıksız beslenme olduğu için midede gaz oluşuyor oda diyaframa baskı yaptığı için bianda basınçlı kusma meydaba geliyor demişti doktorum ve beslendikden sonra 15 dk dik pozisyonda olması lazım yatmaması lazım dedi ogünden sonra azaldı ne halı ne koltuk örtüsü ne üst baş dayanadıyo bize sürekli halı yıkamada örtü makinada kıyafetse yetişmiyodu yıka kurut ütüle derken kafayı yiyodum artık azaldı şükür ek gıda alınca kusması yok ama mama alırsa bigün kusmasın ertesi gün bida kusar yani fışkırtarak kusma devamlı oluyorsa bundan kaynaklı yoksa bianda olduysa doktora götürmekde fayda var doktor her bebekde oluyor korkulcak bişey yok demişti