Almila0101 artık doymak için içmiyordu ki, zaten daha çok yemek yemesi gereken bir dönem, birde anne sütünde şöyle bir durum var arz-talep; yani emzirdikçe artar. Emzirmeyi bıraktım ama halen kesilmedi. Tabiki sütün kesilmesi gibi durumlarda olabilirdi, ama ben yaşamadım. İlla süt vermek istesem keçi sütü vermeye çalışırdım 2 yaştan sonra. Öncesinde öyle bir durum yaşasam da mama vermeyi tercih ederdim. Ya da vegan sütler kullanılabilir, bir ara onlardan da tüketti kızım ama çok uğraştırıcıydı benim için bıraktım yapmayı. Kalsiyum desteği için yoğurt, kefir ve peynir tüketiyor şuan. Sevgiler🌼