Kızlar bu zamana kadar kardiyoloji kardiyoloji dolaştım en son yüksek nabızla acile kaldırıldım bütün tetkikler yapıldı damarlarımda tıkanıklık olmadığı doğuştan damarın birinin düz olması gerekirken zikzak olduğu Buda kan akışını yavaşlattığı söylendi ama tehlikeli bir şey görmediler o günden sonra bende baygınlık hissi geçirme sorunu kaldı nefesim yetmiyor gibi yetmeyecek boğulacak gibi sanki bu dünya da yaşamıyormuşum gibi, ölmüşüm gibi . Neyse onun dışında da midem de tuhaf bir his var ve grip oldum ben 5 gündür falan dün akşam sesim kısıldı boğazım ağrıyor ama şu hasta olmadan önceki o şikayet boğazımda bi yumru var hissi tam göğsümden boğazıma doğru bir baskı nefes almamı engelliyor baygınlık hissi yapıyor böyle bir şey yaşayan var mı ne yapmam lazım ? Sanki gözlerim boş bakıyor etrafa iyice delirdim