sağ göğsüm mastit olduktan sonra ceviz büyüklüğünde bir sertlik oldu mr falan istedi doktor süt birikimi olduğunu söyledi ben bunu ameliyatsız nasıl çözebilirim başına gelen var mı çok ağrı yapıyor ve süt ordan az geliyor psikolojik olarak çok yıprattı beni bu süreç ne olur bilen balına gelen bir şey yazabilir mi