Unicorn67 Kızlar selam vicco kullanıyoruz ama içe basma sorunumuz var doktor çok ileri olmadığıni söyledi onun için özel ayakkabıya falan gerek yok 2.5 yaşta ultrason çekeriz dedi öneri istiyorum vicco dışında kullanıp memnun kaldığınız bir marka varmı
Omeralpp Benim oğlumda düz taban bide içe basma var bulabildiniz mi acaba ortopedik ayakkabı bende arayıştayım
Antalya0703 Omeralpp vicco ayakkabı aldım oğlumun yürürken daha rahat ettiğini fark ettim korkmadan yürümeye koşmaya başladı diğer ayakkabı çok kayıyordu çünkü içi de destekli sanki hangi çocuk doktorunu dinlesem internetten 4yada 6 yaşa kadar normal olduğunu söylüyolar şimdilik ortapediye götürmicem bi kaç yıl sonra sorun devam ediyo olursa tedavi vs o zaman yapılsın belki de geçmiş olur zamanla 5ay oldu desteksiz yürümeye başlayalı