Bennededimki Hanımlar bebişimın gazı var doktora götürdük lavman yaptı kaka yaptı ama hala aynı ağlıyor. Uyudu uyandı aynı. Röntgende de baya gaz çıktı. Napabiliriö çaresiz kaldım iyice.