Kızlar bu Aydan itibaren elektrik Faturaları bir miktar sonra iki katı kadar gelecek deniliyor bu konu hakkında bilgisi olan var mı bizim doğal gazımız yok. Sadece elektrik faturası ödüyoruz. Geçen ay 3200 gelmişti örneğin bu ayda aynı tutar gelirse 6400 mü ödeyeceğiz??? Yoksa ben olayı yanlış mı anlamışım