Koltuk yıkatma ile ilgili bir sürü olumsuz deneyim okudum. Mesela buhar leke bırakıyormuş. Yuvarlak fırça koltuğun kılıfına zarar veriyormuş. Islak bırakıyorlarmış kurumuyor kötü koku yapıyormuş. Köyü deterjanla yıkıyormuş, asperoxla leke çıkarmaya çalıştı yazmış biri. İstanbul avcılarda varsa bildiğiniz iyi yıkamacı bana yazın ne olur. Koltuğum kirli kafayı yicem.