hellokitty8 kızlar ilişkinin üstünden 10 gün geçti adete 11 gün var erken gebelik testi yaptım negatif çıktı doğrudur dimi ya erken gebelik ya
aysebb hellokitty8 10 gün sonra anca kana geçiyor beta yükselmeye başlıyor ardından idarda çıkar. Yani 2-3 gün daha bekleseniz daha iyi olurmuş
hellokitty8 aysebb ⅔ gü sonra tekrar yaparım ama bence yoktur çünkü erken gebelik testinden öğrenmiştim adete on günü kala ilk gebeliğimide