Kızlar göğüslerim ağrımaya başladı birkaç damla elimle sağıyorum dün kestik ama bir saat sonra yine şişkinlikten ağrıyo annem sağma süt kesilmez diyo ama mastır olurum diye korkuyorum nasıl bir yol izlemem lazım süt ne zaman çekilir ilacı falan var mı acaba?😐