Ayse2929 bende ocean üzüm pekmezli demir şurubu( tahlilde birazcık az çıktı), argivit classic, ocean çinko ve nutrigen balık yağı kullanıyorum. Bütün ilaçları dr önerdi bu arada. Balık yağında da ocean dedi ama kokusu güzel değildi büyük kızım sevmemişti o yüzden nutrigen aldım. Diş döneminde iştah sıfırdı ama şuan çok şükür iyi diyelim iyi olsun. 16 aylık oldu yeni.