cennetkusum16 prenseskus pek durmuyorlar içinde 3 kere zar zor kullandım kaldı kenarda arkadaşima verdim e bebekten almıştım sırt destekli bence çok gerekli bişey değil yinede siz bilirsiniz
zeybeksfamily prenseskus ben 3 tane kanguru aldım 3. Sünden çok memnunum. Ama kesinlikle ilk 3 ay bebeğimi kanguruya koyamadık. Aldığım ilk kanguru molmini plus bel destekli her yöne kanguruydu. Bebeğimin kafasına gözüne tokaları denk geldi sevmedim ki kendi de içinde rahat edemedi ağladı iade ettim. İkinci kanguru İlkay baby nin ergonomik handy kangurusuydu. Yüzü sadece bize dönük olabiliyormuş onun a bebeğim sevmedi dışarı bakmayı sever daha çok onu da iade ettik. Şimdi Baby Plus ın star bebek kangurusunu aldık bunu sevdi çok şükür yüzü karşıya dönük oturtabiliyoruz da çok ergonomik bel ve sırt desteği de var. Öneririm ama 4. Aydan sonra koymanız öneriliyor.
mutlukoala zeybeksfamily ya 1 yaşına doğru yurtdışına gidicem. Temmuzda. Daha tam yürüyemiyoe olacak. Bebek arabası da travel sistem çok kullanmak istemiyor um. Kanguru iyi olur mu? Alayım mı taşır mı o zamana ? Sırtta falan olmadı asabilir miyiz? Tecrübe ettiyseniz yazar mısınız? Şimdiden benimki 8 kilo bu arada 6 aylık. O zamana 10olur herhalde inşallah tabi
prenseskus zeybeksfamily https://mutluresim.com/images/2025/02/19/1 E bebekte 950 şuan Trendyol da indirimde Bu kanguru mu
zeybeksfamily mutlukoala benim bebeğim de 8 kg hiç kucağımda olduğunu bile hissetmiyorum baby plus star kanguru ile yüzü de karşıya dönük kullanılabildiği için benim bebeğim sıkılmadan duruyor bir yarım saat 45 dk çok çok uzun oturtmak doğru değil diyorlar zaten ara ara pozisyon değişirsiniz sırt çantası gibi de takılıyor , alt oturak kısmı tek bağlanıp siz de tutabiliyorsunuz. İncelemenizi öneririm baya kullanışlı e bebekte %28 indirimle 690 gibi çok uygun bir fiyata denk geldi
surprizbebe prenseskus mamadus aldım hatta ikinci el aldım gardroptan. 400 e geldi bana. Önde yüzü sana ve dışarıya dönük kullanabiliyorsun. Yan takılıyor ve sırtında da taşıyabiliyorsun 4 şekilde yani
skarabey prenseskus ben babybjörn aldım, çok memnunum, bel destekli olanından. Taşırken yormuyor, belimi de ağrıtmıyor. Tavsiye edebilirim.
susam59 Babybjörn harmony çok memnunum, bebeğim 10 kiloya yakın, 1 yaşından sonra sırtınızada takabiliyorsunuz ama seyahatte bebek arabasının yerine düşünmeyin, bütün gün sizde takamazsınız bebekte duramaz